Muutoskuvat

8 Viikkoa ja -4kg

Myös kotitreenillä voi saada huikeita tuloksia jopa näin lyhyessä ajassa!

"Valmennus oli tosi hyvä ja monipuolinen! Treeniohjelma vaihtui kuukauden jälkeen joka toi lisäpotkua ja motivaatiota treeniin! Ruokavalio oli monipuolinen ja just miulle räätälöity, oman kulutuksen ja tavoitteiden mukaan. Minä herkkujen suurkuluttaja olen saanut tällä monipuolisella, ravitsevalla ja riittävällä ruokavaliolla senkin asian kuriin! :)

Valmentaja on tosi tsemppaava ja kannustava sekä kyseli matkan aikana säännöllisesti miten menee! Vaikka pieniä lipsahduksia ruokavalioon tuli, niin valmentaja oli silti kannustava ja tsemppaava, ei yhtään tuomitseva! Suosittelen valmennuksia kaikille, jotka on vailla osaavaa, kannustavaa ja tsemppaavaa valmentajaa! :)"


Vastoinkäymisistä huolimatta

Upea muutos 2kk aikana vaikka polvi- ja selkäkivut olivat läsnä! Tästä voi hyvillä mielin jatkaa urakkaa.

"Oma motivaatio oli korkealla aluksi enemmän kuin osasin odottaa. Lähtötilanteeni oli täysin nolla ja treenit haastavat joten missään kohin en ihan napakymppi suoritukseen pystynyt. Loppurepeämällä oma kroppa ei sit enää treenille antanut periksi kipujen takia mutta lisäsin mm. kävelyä enemmän sen minkä pystyin.

Mielestäni hienosti ymmärsit tilanteen ja pystyit mukautumaan siihen että tämä 2kk oli minulle todella todella vaikeaa. Ehkä itselleni tässä omassa tilanteessani kesä ei ollut parasta aikaa aloittaa urakkaa kun on kaikenlaisia reissuja ja juhlia, niin ei ihan niin tarkkaan pystynyt noudattamaan ruokavaliota. Lisäksi aloitin myös työt taas yllättäen, niin sekin vaati osuutensa henkisestä ja fyysisestä jaksamisesta. Varmasti omalla päättäväisyydellä olisin onnistunut paremmin, mutta olen vähään ja vähäisiin tuloksiin todella tyytyväinen.

Säännöllisellä ja monipuolisella ruokavaliolla pääsin eroon aika hyvin sokerista. Ei muutaman viikon jälkeen enää tullut niin kovia mielihaluja sokeriin, mikä helpotti ruokavalion noudattamista. Osasit tehdä ateriasuunnittelut mielenkiintoiseksi niin senkin myötä ruokavalion noudattaminen oli helpompaa kun sai syödä monipuolisesti ja usein. Pikkaisen alkoi jossain vaiheessa tökkiä aamu- ja iltapalat, mutta siihenkin onnistui hienosti muutosten tekeminen.

Minulla urakka jatkuu ja sain hyvän pohjan sekä innostuksen mm. aamupalalle, jolla jaksan hyvin päivän edetessä. Uskoisin että en kauheasti muokkaa ennen seuraavaa prosessia ruokavaliota tän hetkisestä. Tähän totuin sen verran hyvin, että menee jo aamupurot ja munat automaattisesti heti herätessä pannulle.

2kk aikana:
  • -5kg
  • -5cm vyötäröltä
  • -6cm takapuolen ympärys

Täydellinen elämäntapamuutos

"Treenit oli hyviä ja räätälöity minua varten. Ketoosi ruokavalio oli toimiva ja toimi minulla todella hyvin. Muutosta tapahtui paljon ja olen erittäin tyytyväinen. Olo on ollut mahtava. 

Valmentaja on kannustava, mukava ja ammattitaitoinen. Suosittelen ValmennusWin -valmennuksia kaikille jotka haluavat muutosta ja ovat valmiita siihen :)" 


  • -40kg
  • -vyötärö -30cm
  • -reidet -15cm



Valmentajan oma 5kk muutos jossa tavoitteena oli saada alavatsan pömpötystä kuriin. 

Lähtöpaino oli noin 104kg ja siitä pudotin 5kk aikana 10kg pois. Ruokavaliona perus "hiilaridieetti" jossa hiilihydraattien määrää vähennettiin rasvan ja proteiinin pysyessä samana. Treeniohjelmana 4-jakoinen salitreeni 5x viikkoon. 


Tulokset:

-10kg painoa pois

-12cm vyötärönympärys

Kuntosalilla pääliikkeiden sarjapainoissa ei merkittävää muutosta alaspäin.